חשיבה מנצחת – המרכיב הקריטי להצלחה ולתוצאות

64526_295350890586019_236824892_nכולנו עסוקים מבוקר עד ערב במאמצים בלתי נלאים לשיפור ההישגים והתוצאות שלנו. אנחנו מאמינים שאם נפעל מהר יותר, חזק יותר, מתוחכם יותר – גם התוצאות יהיו בהתאם.


אבל יש פקטור אחד, נסתר מן העין אך רב עוצמה – אותו רובנו לא מביאים בחשבון, ושמשפיע יותר מכל מאמץ, חידוש או תיחכום.

הפקטור הזה הוא ההתרחשות בתוך התודעה שלנו. מה שאנחנו חושבים, מאמינים ואומרים לעצמנו.
הניסיון לשנות את מה שאנחנו עושים בחוץ תוך כדי שאנחנו ממשיכים לחשוב ולהאמין באותם דברים בתוך תוכנו יניב, למרבה הצער, מעט מאוד פירות.

או בפראפראזה על דבריו של איינשטיין: חוסר שפיות הוא להמשיך לחשוב את אותן מחשבות ולצפות שיקרה משהו אחר.


המילים שאנחנו אומרים לעצמנו משפיעות על רמת הפעילות שלנו.

מה שאנחנו חושבים על אחרים גורם לנו לראות אותם ולחוות אותם בהתאם לציפיות שלנו.

מה שאנחנו מאמינים על היכולת שלנו ישפיע על יכולתנו.

מחקר אמריקאי מוכיח כי לאנשי מכירות, יש "תיקרה" שעד אליה הם מאמינים שהם מסוגלים למכור. אם הם מכרו את ה"תיקרה" בעשרת הימים הראשונים של החודש, הם לא ימכרו כמעט כלום בעשרים הימים הנותרים.


או כפי שאמר הנרי פורד: אם אתה מאמין שתצליח ואם אתה מאמין שלא תצליח – בשני המקרים אתה צודק.


לכן, הכלי החשוב ביותר שצריך לצייד בו כיום כל מנהל, איש מכירות ועובד בכלל הוא

חשיבה מנצחת – היכולת לאמץ חשיבה מעצימה ולסלק אמונות מחלישות ומכשילות.

על הכותבת:  עדית בן פורת, עובדת סוציאלית, מרצה ומנחת סדנאות
לאתר : www.thinkwin.co.il
052-2633538

אהבת? יש לך מה לומר בעניין? רוצה לשאול את עדית שאלה? מחכים לשמוע ממך כאן:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *