כך נחבר את העובדים לאירוע שאנו מפיקים / רון פרשט

רון פרשטלפני כל אירוע שאני מופיע בו אני נשאל לרוב את אותה השאלה:
״העובדים שלנו כבר ראו הכל. איך אתה, רון פרשט, יכול ליצור חוויה שתתעלה על כל מה שהיה לנו בחברה עד היום?״.

אכן החוויות שעוברים העובדים בשנים האחרונות הן מדהימות, החל מהפקות גרנדיוזיות ועד נסיעות מפנקות לחו״ל.
אבל אני מאמין שניתן לגעת בעובדים בצורה נוספת, בצורה חווייתית ורגשית שתחבר אותם לאירוע. השיטה נקראת באנגלית Infotainment Corporate.

זוהי הנחיית אירוע יחד עם מופע בידור אינפורמטיבי שמשתמשים, במקרה שלי, במדיום העוצמתי של טלפתיה אינטראקטיבית, כדי להעביר מסרים שיווקיים ופנים אירגוניים.

במהלך האירוע, כל העובדים לוקחים חלק פעיל בפעילות שמציגה את המסר השיווקי

בדרך יוצאת דופן. זהו מופע על חושי מתוחכם שבו העובדים בעצם חווים את המסר ולא רק מאזינים לו.

כדי שאוכל למקסם את החוויה של המפגש חשוב לי לערוך פגישות הכנה עם מחלקות

משאבי האנוש והרווחה, שעוזרות לי ללמוד באופן מעמיק את עולם התוכן של החברה ואת ההווי הפנימי שלה, ולאחר מכן לגבש את הכל למופע שכולל תוכן מקרי ממוקד ומדהים שמתובל בקטעי טלפתיה עוצמתיים.

בכדי להשיג את כל אלה נדרשת עבודת הכנה, אבל אין ספק שהסיפוק באירוע חברה מוצלח, שהופך להיות ״שיחת היום״ במשך זמן רב שווה את כל המאמץ.

על המחבר: רון פרשט. ב 20 שנים האחרונות אני מופיע ומלווה כנסים מקצועיים בארץ ובחו״ל ומשתדל בעבודה משותפת עם מנהלי משאבי האנוש והרווחה לשדרג את המפגש כל שהוא יישאר חקוק במוחם של המשתתפים.
טל. 052.244.4646

מייל: . ronfirst1@gmail.com

פייסבוק: https://www.facebook.com/Ron.First.Infotainer

כנסו ותיהנו: https://www.youtube.com/watch?v=YL4YJ8CAbEs

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לרווחה שלך,
דורית שלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *