3 עקרונות הקסם לתקשורת אפקטיבית

אופיר מודעהמכירה את המצב שבו מישהו מנסה להעביר מסר מתוך כוונה ברורה לתת שרות ועזרה לאדם אחר, ובמקום הכרת תודה ופרגון השיחה הופכת למלחמת עולם?
או שבקשה פשוטה גוררת אחריה ויכוח, ואפילו נתק ואכזבה?
או שבמקרה פגשת בפעם הראשונה אדם כלשהו וברגע שהוא התחיל לדבר… כבר רצית שילך?
למה זה קורה, הרי כולם מדברים את אותה השפה? לא?
אז מסתבר שלא…
מרבית האנשים לא מודעים לזה, אבל בעולם וגם בישראל בני האדם מדברים ארבע שפות שונות.

ולא מדובר על עברית, אנגלית, סינית וספרדית אלא על שפות תקשורת.
הקסם שמאפשר לכל אחת ואחד לתקשר בצורה מיטבית עם האחר

הוא בזיהוי "השפה" או סגנון התקשורת של האדם שמנגד,

וליישם את סגנון התקשורת המתאים.
והתוצאה:

שיפור חד ביכולת העברת המסרים ודרכה שיפור בתוצאות.
3 עקרונות הקסם לתקשורת אפקטיבית:
1. הכירי את מאפייני סגנונות התקשורת השונים.
2. זהי במהירות את סגנון התקשורת של האדם שעמו את בשיח.
3. יישמי בשיחה את סגנון התקשורת המתאים לסגנון התקשורת של האדם שמולך.
מומלץ גם לתרגל, באמצעות סימולציות תקשורת, שיחות עם בעלי סגנונות תקשורת שונים משלך.
עובד או מנהל אפקטיבי בארגון הוא אדם שמזהה באופן אקטיבי את סגנון התקשורת של האדם שמולו ומשוחח איתו בסגנון המתאים.
והתוצאות הרצויות מושגות:
*  שיפור התוצאות בעבודה ובחיים האישיים.
*  הגברת שיתוף הפעולה וההקשבה במערכות היחסים האישיות והעסקיות.
*  שיפור במיומנויות בין אישיות – יצירת קשר מהיר, ניהול אפקטיבי של שיחה, השגת תוצאות.
ואיך אפשר ללמוד את כל זה?

אפשר לקרוא אינספור ספרים ומחקרים,

אפשר להתנסות בניסוי וטעייה

ואפשר להשתתף בסדנה מוכחת ביעילותה, שעשרות אלפי ישראלים כבר השתתפו בה, ללמוד, להתנסות וליהנות. גם מהסדנה וגם מהתוצאות

על המחבר:    אופיר בן דוד – מאמן זכיין בתות תקשורת ותוצאות ומנחה קבוצות

טלפון ליצירת קשר: 0522499621

מייל:   ofir@tut-coach.co.il

אתר: http://ofirbend.wix.com/communication-style

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לרווחה שלך,
דורית שלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *